הורים ממליצים

בית הספר של בוריס זילברשטיין – הינו חלק ניכר של חייה של בתי אליזבט.
15 שנים לפני כן בפעם ראשונה שמעתי על ההזדמנות לפתח ילדים, חשיבה לוגית, מתמטית…
כל כך שמחתי כאשר הבנתי שכל זה אצלנו בראשל”צ. כל השנים האילו חשבתי שזה מזלי.
בגיל 3.5, בספטמבר 2005, השתנו חיינו, ועכשיו לאחר 13.5 שנים אפשר להסיק מסקנות… ליזה כבר בת 17, בעוד שנה תתגייס לצבא, ותתחיל את חייה המבוגרים. כל הקבוצה, שבה למדו אז הילדים שלנו עדין בקשר הדוק, כמו משפחה גדולה )). הרי כל כך הרבה שעת עברו בלהמתין עד סיום השיעורים, עד שהילדים יצאו…כל הילדים נפלאים, הם עתידה של המדינה שלנו!!! לכל אחד דרכו שונה, אך חד משמעי הם יקחו איתם את הידע שקיבלו מילדות בבית הספר של בוריס. חשיבה לוגית, אנגלית, רוסית, קורס צילום וקורס ציור על הבד בטיק – כל זה ליזה למדה במשך שנים האילו.
העיקר שהתהליך הלימודי יהיה כיפי ומעניין, ובוריס תמיד דאג על כך. רוב הילדים מהקבוצה שלנו עברו בכיתה ב’ מבחני מיון לכיתות מחוננים ולפי דעתי בזכות הידע שהם קיבלו בקורסים של בוריס. אחרי זה תהליך לימודי כבר הולך לפי זרם שונה. ליזה הינה ילדה עצמאית, עם יכולת ארגון עצמי גבוהה, ביטוי עצמי ויכולת להשיג מטרות ברמה גבוהה. עוד לפני סיום הלימודים שלה השתתפה בקורסים באוניברסיטה.
אני מקווה שלילדינו מחכה עתיד נפלא.

שני הבנים שלנו, בן 9.5 ובן חמש לומדים בביהס של בוריס. הגדול לומד כבר שנה שישית והקטן שנה שנייה.
אין ספק כי הלמידה בביהס של בוריס תורמת רבות לילדים, החל מחשיבה מתמטית ולוגית, דרך שיפור הקשב והריכוז ועד שיפור הישגים בתחום הריאלי. הלמידה משלבת משחק והנאה עם למידה מגוונת ומאתגרת. הילדים לומדים להתמודד עם בעיות מתמטיות ולוגיות ולומדים להשליך את המיומנויות הנלמדות בחוג אל שאר תחומי החיים.
מעבר להקניית הידע המתמטי, חשובים לא פחות ההרגלים אותם מקנים המורים לילדים – ישיבה רציפה, ריכוז, אחריות, עמידה באתגרים ועוד.
בברכה
בתיה

אנחנו נמצאים ב BZI education כבר מגיל שנתיים ונהנים מכל רגע. הילד עובר התפתחות משמעותית במהלך החוג, מקבל ידע וניסיון לימודי ויישומי להמשך החיים. הכל נעשה בצורה הטובה ביותר תוך מתן יחס אישי לכל תלמיד כך שהילדים נהנים ומחכים לשיעורים כל שבוע מחדש. אני ממליצה בחום להכנס למשפחה ולעזור לילד לפתח את הפוטנציאל הטמון בו.

את בוריס אנחנו מכירים כבר 7 שנים.
שתי בנותיי לומדות מתמטיקה וחשיבה לוגית בבית הספר, הגדולה בת 10, והקטנה בת 6. המאמץ להגיע לשיעורים בקביעות מרחובות, הצריך לוגיסטיקה לא פשוטה, אליה נרתמו כל בני המשפחה.
אני יכולה לומר בלב שלם, שהמאמץ מתבטל אל מול הרווח העצום, שראינו וחווינו לאורך השנים.

הרווח – הרבה מעבר לשליטה המצויינת במקצוע המתמטיקה.

כמובן שהשליטה בחומר של בית הספר – ללא כל קושי או מאמץ.
את השיעורים הילדה מסיימת כהרף עין עוד בשיעור עצמו, (ונשאר לה זמן למשימות יותר מאתגרות)
והכנה למבחן כוללת בעיקר דאגה לכלי כתיבה ושוקולד..
בכיתה ג’, כשהילדים והוריהם חרקו שיניים בללמוד את לוח הכפל – אצלנו זה בכלל לא עלה כאתגר.

הקלות וההכרות עם החומר (ביננו, רוב השיעורים והקושי בבית הספר הוא סביב מתמטיקה), איפשרו לילדה להתרכז ולהתפתח בכיוונים נוספים – זמן לקרוא, ללמוד כלי נגינה ברמה גבוהה, לשחות (בנבחרת).

אבל הרווח העיקרי, הוא הרבה מעבר לקלות והתקדמות בשיעורי המתמטיקה.

הרווח הוא בהפנמה, עוד לפני כיתה א, של ערכים קריטים להצלחה –
– האחריות על שיעורי הבית ומשימות – היא של הילד, והאחריות היא כולה שלו.
– העצמאות – המתבטאת בעשייה והתמודדות עם המשימה *לבד*, המשימות הן לא של ההורים.
– התמודדות עם קושי – הבנה שהצלחה לעיתים לא באה בקלות, ומצריכה מאמץ לא מבוטל.
– הפנמה שלא פורשים ונשברים באמצע (למרות שהיו מספר רגעי שבירה לאורך הדרך)
– יכולת לנהל זמן ולהספיק את המטלות כל אלה תרמו רבות לביטחונן העצמי של הילדות, בהרבה תחומים אחרים נוספים, באמונה של מסוגלות, שאיפה למצוינות, והנאה.

ככל שהבנות התבגרו, שמחתי לגלות שבוריס מביא לשיעור תכנים מצויינים ומגוונים – מעבר למתמטיקה, שמפתחים את הילדים והופכים אותם ל”בני תרבות” אמיתיים.

לדעתי אין תחליף לשיחה על ספר אהוב, על “מה באמת יפה בעיניך”, ועידוד לשאול שאלות “פילוסופיות” ולשאוף להבין מעבר למה שנראה על פני השטח. הדיונים של בוריס עם הילדים מעוררים סקרנות, חשיבה מחוץ לקופסה והתבוננות.

כל ההתנהלות של בוריס עם הילדים היא מתוך כבוד רב, שיחה בגובה העניים וחיבה רבה.

בשורה תחתונה, אני מאמינה שאפשר למצוא מסגרות לא רעות שילמדו ילד מתמטיקה ברמה כזאת או אחרת, אבל אני מתקשה לחשוב על “חוג” או תחליף הולם שיקנה את כל הנ”ל, לאורך השנים, ואני בהחלט מרגישה, שהתברכנו ב”מורה לחיים”.

בברכה

ממליצה בחום על החוגים של בוריס זילברשטיין. בתי הבכורה, רומי, התחילה את לימודיה בגיל 3. רומי הייתה מוקדמת מעולם המספרים שהתגלה לה. הייתה מסתובבת ברחובות וסופרת, שואלת את כולם שאלות חשיבה ששאלו אותה בחוג, לא הייתה מוותרת על החוג בשום פנים ובאופן. ההשגים שלה היו ממש מרשימים, זה נתן לה בטחון בכל התחומים הראלים. רומי היא ילדה מחוננת בוריס נתן לה את האתגר שהיא כל כך הייתה זקוקה לו. עד היום והיא עוברת לחטיבה היא מעריכה את הבסיס שקיבלה אצל בוריס עליו נבנית החשיבה הראלית שלה. התאומים שלי גם לומדים אצל בוריס. מעבר ללימוד עצמו, אני מעריכה את העבודה על תכונות האופי במהלך החוג: ההתבגרות, העצמאות ובסוף תחושת ההצלחה..

לפני שנתיים פנינו לבוריס לקבל עזרה. היו לנו קשיים עם בנינו הקטן. ללמד אותו לקרוא, שיעוריי בית,
וכדומה. כל הניסיונות שלנו לפתור את הבעיות הסתיימו בריבים עצבים ודמעות.
בוריס הציע להתמודד עם הקשיים הללו ביחד איתו.
תוך כמה פגישות עם בוריס, הגדרנו מטרות ויעדים ברורים שאליהם אנו נשאף.
בוריס בנה לנו מערכת משימות ותגובות בכדי להשיג את המטרות.
עבודה עקבית שלנו תחת השגחתו והדרכתו של בוריס והיכולת של בוריס לעקוב ולחזק את צעדינו
בכיתה, הובילו לתוצאה ומהפך מדהים בילד. לימודי הקריאה והכנת שיעורי הבית הפכו מעונש לחוויה
מתקנת.
אנחנו לא רק התגברנו בעזרתו של בוריס על הקשיים, אלא גם נהנים מהצלחותיו של בנינו בבית הספר.
במקביל הצלחנו גם, אחרי שימוש בהדרכות של בוריס, לעזור לבנינו הבכור להתגבר על הקשיים שלו.
והכי חשוב למדנו לעזור נכון לילדנו.
כבר 9 שנים ותמיד היינו מאד מרוצים. BZI – ילדנו לומדים ב
אבל על הקורס להורים של בוריס, אנחנו חייבים תודה חמה ואישית לבוריס.

לכל המשפחה שלי BZI תופס מקום חשוב בחיינו. בתנו הבכורה לומדת כבר שנה החמישית, הבן – כבר שנה רביעית, עוד מעט הבת הקטנה גם תלך. אם לדבר על הקורס “פיתוח חשיבה לוגית ומתמטית” אז הילדים שלנו הינם הכי טובים בבתי הספר שלהם במקצוע חשבון, ולדעתי העובדה מעלה להם את הבטחון העצי די ברמה טובה. הילדה מצליחה לנצח אותי במשחקי חשיבה שאנחנו משחקים בבית, ובמשחקי זיכרון אין לי בכלל את הסיכוי. למרות שאני מהנדס אלגוריטמיקה לפי המקצוע. זו היית הפתעה בשבילי… אבל הקואוצ’ינג שיחק את התפקיד החשוב בחיינו. עד המפגש הראשון עם בוריס אנחנו קראנו המון בנושא של חינוך ילדים, ניסינו הרבה וקיבלנו איזשהו ניסיון. אבל הייתה ההרגשה של חוסר אונים. היה מספר רב של רעיונות, אבל לא ידענו במה לבחור, מה יותר יעיל, היה קשה מאוד להפוך טאוריה לפרקטיקה, לא היה לזה זמן ופחד לפני הכשלון ונזק שהוא יכול לגרום לילדים וליחסים שלנו לא נתן ללכת קדימה. במפגשים בוריס ריכז אותנו במספר המטרות שעלינו להשיגן, וכל זה בהתחשב לאופיו של הילד, וגם בביצוע נכון כדי להגיע למטרה הרצויה. הוא תמיד מתעניין בתהליך, ועוזר להשיג את התוצאה הרצויה בלי להשאיר את המטרות האילו בגדר הטיאוריה. אנחנו מודים מאוד לבוריס ולצוות הנפלא של המורים. אתם המורים המקצוענים למופת.

שלום,
שלושת הילדים שלנו התחנכו ומתחנכים במסגרת של BI Education כבר שנים רבות. אין לנו כל ספק שמסגרת זו נותנת לילדים גם אהבה ללוגיקה ומתמטיקה וגם גאווה ובטחון ביכולותיהם. מאוד יפה גם לראות איך הלימוד משולב במשחקים מרתקים שהילדים רוצים להמשיך ולשחק בהם גם בבית. ולא פחות חשוב – בוריס וכל צוות המורים הינם אנשי חינוך שיש מעטים מאוד כמוהם, מסורים למשימתם להביא מצויינות ולימוד איכותי לילדים שלנו. יישר כוח!

שלום,
רוב תודות לבית הספר בכלל ולבוריס באופן אישי על כל הידע והיכולות שנמסרו לילדים. אני אם לשני ילדים שלמדו בבית הספר בין הגילאים מ -2.8 עד -10 הילד הראשון , ובין -6 -11 השני. אני רוצה לציין שבית הספר תרם תרומה משמעותית ביותר להתפתחותם הכוללת של הילדים, ביטחון עצמי, עצמאות, התנהלות כללית , אחראיות, סדר וארגון, קבלת החלטות, חשיבה לוגית, משמעת עצמית .
הודות לבית הספר הזה, ילדים זכו להצלחה רבה בבית הספר ובכלל בארגון חייהם.
הבת התקבלה לכיתת מחשבים מתקדמת ולמגמה מדעית טכנולוגית.
הבן לומד בבית ספר פרטי לתכנות יחד עם ילדים גדולים יותר ממנו בגיל . הילדים מצליחים לעבור בקלות מבחנים פסיכומטריים מסוגים שונים. וגם מבחנים ומבדקים אחרים על בסיס חשיבה לוגית ובדיקות פסיכוטכניות. אני ממליצה בחום לשלוח את ילדיכם לבית הספר הזה ולסייע להם בבנית עתיד טוב ומוצלח יותר.
בכבוד רב,

שלום רב,

אנחנו הורים לשני ילדים בגילאי בית ספר יסודי שמשתתפים בחוגי המתמטיקה של בוריס זילברשטיין.
שני הילדים משתתפים בחוגים מגיל 6, לאחר עלייתם לכיתה א’.
ברצוננו להודות לבוריס מכל הלב על כך, שבזכותו ובזכות צוות המורים הנפלא בבית הספר, המילה מתמטיקה עבור ילדינו אינה מילה מפחידה אלא משהו מעניין שאפשר להתמודד אתו. חשבון הפך להיות המקצוע האהוב עליהם בבית הספר. הודות להשתתפותם בחוג, ילדינו נחשבים מצטיינים בחשבון בכיתותיהם ובתנו הבכורה אף התקבלה לתכנית לימודים יוקרתית במתמטיקה ועברה את המבחן כמעט ללא מאמץ ניכר.
בוריס וצוות המורים שלו, משקיע, תומך ומסביר ואף מייעץ ברמה האישית להורים ולילדים והכל בגישה ייחודית ומתאימה לגילאי הילדים.
הלוואי ויהיו בישראל מורים רבים כמו בוריס וצוות המורים שלו, אשר ילמדו על פי השיטה הייחודית שלו.
שוב תודה מכל הלב

לבוריס והצוות היקר של ב.זי. אי. אדיוקיישן שלום.
הגעתי אליכם ממש במקרה ואפילו בטעות, יש לומר, ומאז שגיליתי לפני שלוש שנים את את החוג לפיתוח חשיבה לוגית מתמטית אצלכם הרומן בינינו רק התחיל. שלושת ילדיי משתתפים בחוג זו כבר השנה השלישית והיד עוד נטויה. אני יכולה להעיד כי ילדיי פורחים בחוג ומיוזמתם אינם מוכנים לוותר על אף שיעור. כמובן שאי אפשר שלא לשבח אתכם על ההתקדמות המשמעותית של ילדיי אשר ניכרת מאוד משיעור לשיעור. השילוב של משחקי חשיבה מאתגרים עם למידה מתמטית משמעותית הוא שילוב מנצח שקסמו ניכר מאוד על הילדים. כמובן שלפני סיום חשוב לי להודות לכם, בוריס, אינה וסבטה היקרים, מעומק הלב על כך שבשיעור של 45 דק’ אתם מצליחים בצורה יוצאת דופן להעניק לכל ילד וילד יחס אישי בהתאם לכישורים והיכולות שלו כאילו הוא הילד היחיד בחוג. יש עוד המון מילים חמות לומר והיריעה קצרה מלהכיל, אבל אני חושבת שהמוטיבציה וההתמדה של ילדיי להמשיך ולהשתתף בחוג שנה אחר שנה זו כבר השנה השלישית, היא ההמלצה הטובה ביותר ומדברת בעד עצמה.

סגירת תפריט